Ofte stillede spørgsmål
Her kan du måske finde svar på nogle af dine spørgsmål.
Er der noget, du savner – eller vil du gerne have en uddybende forklaring, så kontakt os endelig:
Telefon: 42 37 07 65
Mail: info.wiseme.dk
- Det kalder vi ’en lektion’
- I dit undervisningsforløb kommer du på besøg hos os 1 gang om ugen. Til det afsætter vi 60 minutter i alt til goddag og farvel og undervisning. Dvs. ’en lektion’ svarer til 45 minutters effektiv undervisningstid.
- Det kalder vi ’et forløb’
- Dit ’forløb’ er det antal gange, du har bestilt i din undervisningspakke. Dit forløb er 5 eller 10 lektioner i træk, og du kan ikke dele forløbet op i flere dele.
- En ’session’
- I psykologisamtalerne taler vi om ’sessioner’. Det er den samtale, du har med vores angstbehandler, som varer i alt 45 minutter.
- Sådan er det med betalingen
- Når du har været til din første lektion, sender vi dig en faktura på hele forløbet. Det gør vi for at sikre dig det bedste undervisningsforløb til den bedste pris.
- Priserne er ’med det hele’
- Alle priser inkluderer også moms. Du skal altså ikke betale noget ud over den pris, der er angivet for en lektion eller et forløb.
- Får du behov for at melde afbud
- Du kan naturligvis blive forhindret, fx af sygdom, og få behov for at melde afbud. Det skal vi vide senest 24 timer før, din aftale starter, hvis din lektion skal flyttes til et andet tidspunkt. Kan du ikke nå det, vil vi tilbyde dig en online lektion i stedet, inden for 2-4 arbejdsdage. Aflyser du samme dag, som din lektion skal gennemføres, kan din aftale ikke flyttes, og du kan ikke få dine penge tilbage.
- Hvis din underviser bliver syg
- Skulle din underviser blive syg, vil du stadig få din lektion – men med en vikar. Eller du vil få tilbud om en anden lektion hurtigst muligt.
- Fortryder du?
- Skulle du fortryde midt i forløbet, kan du ikke få dine penge tilbage – men vi vil meget, meget gerne høre fra dig, hvis der er noget, du ikke er tilpas med, så vi kan justere til og gøre det anderledes og bedre.
- Har du spørgsmål?
- Tag endelig fat i os og spørg, hvis der er noget, du er i tvivl om, eller gerne vil vide. Jo før, jo bedre – vi vil gerne hjælpe.